Hopp til innhold

Generalforsamlingen er HLFUs øverste myndighet, og her kan DU være med å bestemme hva HLFU skal gjøre det kommende året og hvem som skal styre HLFU. Generalforsamlingen legges i 2020 til Tromsø.

Tid:
fredag 27. mars 2020 18:00 - søndag 29. mars 2020 13:00
Sted:
Scandic Grand Tromsø Hotell, Storgata 44
Påmelding:
Påmelding innen 22. januar 2020 til

I følge § 3 i HLFUs vedtekter skal eventuelle saker og forslag til vedtektsendringer være HLFU-styret i hende 2 mnd. før generalforsamlingen. Fristen er satt til 22. januar 2020. Send saker på  eller per post til HLFU, Pb 6652 Etterstad, 0609 Oslo.

Saksdokumenter vil bli utsendt innen 27.02.2020.

I henhold til vedtektens § 3 sender lokallag i HLFU delegater til generalforsamlingen basert på antall medlemmer. Lokallagene kan i tillegg sende to observatører til generalforsamlingen. Delegatene har tale- forslags- og stemmerett, observatørene kun tale- og forslagsrett (§ 3 i HLFUs vedtekter).

Medlemmer som ønsker å delta på generalforsamlingen, men ikke naturlig sokner til et lokallag vil bli delt inn etter landets fem regioner og vil kunne få stemmerett for sin region. Øvrige deltakere vil få observatørstatus.

Egenandelen for hver deltaker er kr 1090 og inkluderer reise og opphold. Påmelding er bindene. HLFU dekker reise etter billigste reisemåte ved innsending av reiseregning i etterkant.

Påmelding må skje innen 22. januar 2020 til HLFU. Påmeldingen kan skje via telefon eller e-post til 482 50 029 eller på og må inneholde følgende opplysninger:

-       Navn

-       Adresse og postnummer

-       Fødselsdato

-       Telefon og e-post

Ved informasjon om spesielle behov for tilrettelegging, matallergier eller annet, må du ringe eller tekste oss på 482 50 029. Sensitive personopplysninger kan ikke sendes på e-post.  Det er et begrenset antall plasser. - Du vil få beskjed om du har fått plass etter påmeldingsfristens utløp. Har du spørsmål? Kontakt ungdomskonsulenten på tlf. 482 50 029 eller på (mellom 09:00 og 15:00 på hverdager).

Vi håper å se deg :)

Skrivetolk (bruker må melde behov til NAV og ha vedtak) og teleslynge

Pris:
Egenandel på 1090 kr
Last ned:
Innkalling HLFUs Generalforsamling 2020.pdf

Fant du det du lette etter? Gi oss din tilbakemelding

Takk for at du hjelper oss å lage en bedre tjeneste.
Skriv din tilbakemelding i skjemaet nedenfor.

Dette feltet er påkrevd
Angi en korrekt e-postadresse