Hopp til innhold

HLFUs opprinnelige generalforsamling skulle vært gjennomført 27.03.20 til 29.03.20 i Tromsø, på Scandic Grand Tromsø Hotell. Grunnet omstendighetene rundt Covid-19 pandemien og nasjonale/lokale restriksjoner rundt dette, så man fort at det ikke var forsvarlig å gjennomføre arrangementet og man valgte å utsette på ubestemt tid. Sett i lys av nåværende situasjon har HLFUs sentralstyre kommet til at man forsøker å arrangere GF i november.

Tid:
fredag 13. november 2020 19:00 - søndag 15. november 2020 14:00
Sted:
Scandic Ishavshotell, Tromsø
Påmelding:
Påmelding innen 27. september

Dato og sted for GF er satt til 13. – 15. november på Scandic Ishavshotell i Tromsø. GF vil da erstatte det opprinnelig planlagte julebordet, men vi vil allikevel forsøke å få til en hyggelig juleavslutning på GF.

Vi forholder oss til de opprinnelige utsendte saksdokumentene som gikk ut til påmeldte deltakere 26.02.20 (vil bli små justeringer i forhold til oppmøte osv). Minner om at det da heller ikke vil være mulig å sende inn saker og vedtektsendringer. Deltakere som var påmeldt i mars er fortsatt påmeldt. Her må du ta kontakt på hvis du ikke har anledning til å delta, slik at du får refundert innbetalt egenandel. Dette må gjøres innen 27. september.

Ber også om at det gis beskjed så fort som mulig, hvis det er forfall i Valgkomiteèns innstilling.

Nye deltakere:

Det åpnes også for at andre medlemmer kan melde seg på GF. Påmelding må skje innen 27. september. Påmeldingen kan skje via telefon til 482 50 029 eller , og må inneholde følgende opplysninger:

• Navn
  • Adresse og postnummer
  • Fødselsdato
  • Telefon og e-post
  • Evt delegatstatus

Ved informasjon om spesielle behov for tilrettelegging, matallergier eller annet, må du ringe eller tekste oss på 482 50 029. Sensitive personopplysninger kan ikke sendes på e-post.  Det er et begrenset antall plasser. - Du vil få beskjed om du har fått plass etter påmeldingsfristens utløp.

Egenandelen for hver deltaker er kr 1090 og inkluderer reise og opphold. Påmelding er bindene. HLFU dekker reise etter billigste reisemåte ved innsending av reiseregning i etterkant.

Smittevern:

HLFU følger til enhver tid alle nasjonale og lokale krav og retningslinjer for smittevern. Vi benytter smittevernsveileder som er utarbeidet av Landsrådet for Norges barne- og ungdomsorganisasjoner og Frivillighet Norge. Vi gjør oppmerksom på at om man har symptomer på luftveisinfeksjoner etc. i forkant av kurset så er det dessverre ingen mulighet for å kunne delta. Vi tar våre medlemmers, tillitsvalgte og ansattes sikkerhet på største alvor. Vi gjør oppmerksom på at det kan komme endringer i smittesituasjon og nasjonale/lokale smittevernregler som kan føre til avlyst kurs. Alle deltakere som ikke bor sammen/er i parforhold/tilhører samme familie vil bli innlosjert på enkeltrom. Om man ser seg nødt til å avlyse arrangementet, vil det bli lagt opp til ordinær generalforsamling i mars 2021.

Innkalling som ble sendt ut i januar kan lastes ned på denne siden. Sakspapirene vil bli sendt ut på nytt så fort eventuelle endringer er gjort og så fort som mulig etter påmeldingsfristen utløp.

Ta kontakt om noe er uklart 😊

Vel møtt!

Teleslynge

Pris:
Egenandel på 1090 kr
Last ned:
Innkalling HLFUs Generalforsamling 2020.pdf

Fant du det du lette etter? Gi oss din tilbakemelding

Takk for at du hjelper oss å lage en bedre tjeneste.
Skriv din tilbakemelding i skjemaet nedenfor.

Dette feltet er påkrevd
Angi en korrekt e-postadresse