Hopp til innhold

Generalforsamlingen er HLFUs øverste myndighet, og her kan DU være med å bestemme hva HLFU skal gjøre det kommende året og hvem som skal styre HLFU.

Tid:
fredag 19. mars 2021 19:00 - søndag 21. mars 2021 14:00
Sted:
Scandic Ishavshotell, Tromsø
Påmelding:
Innen 20. januar 2021

HLFU innkaller med dette til Generalforsamling:
Fredag 19.03.21 til søndag 21.03.21
i Tromsø, på Scandic Ishavshotell.

Generalforsamlingen vil, om mulig, bli skrivetolket og det vil være teleslynge tilgjengelig.

I følge § 3 i HLFUs vedtekter skal eventuelle saker og forslag til vedtektsendringer være HLFU-styret i hende 2 mnd. før generalforsamlingen. Fristen er satt til 22. januar 2020. Send saker på eller per post til HLFU, Pb 6652 Etterstad, 0609 Oslo.

Saksdokumenter vil bli utsendt innen 19.02.2021.

I henhold til vedtektens § 3 sender lokallag i HLFU delegater til generalforsamlingen basert på antall medlemmer. Lokallagene kan i tillegg sende to observatører til generalforsamlingen. Delegatene har tale- forslags- og stemmerett, observatørene kun tale- og forslagsrett (§ 3 i HLFUs vedtekter).

Medlemmer som ønsker å delta på generalforsamlingen, men ikke naturlig sokner til et lokallag vil bli delt inn etter landets fem regioner og vil kunne få stemmerett for sin region. Øvrige deltakere vil få observatørstatus.

Egenandelen for hver deltaker er kr 1090 og inkluderer reise og opphold. HLFU dekker reise etter billigste reisemåte ved innsending av reiseregning i etterkant.

Bindene påmelding innen 20. januar 2021 via telefon til 482 50 029 eller . Vi trenger følgende opplysninger:

- Navn
- Adresse og postnummer
- Fødselsdato
- Telefon og e-post

Om du var påmeldt til den avlyste generalforsamlingen 13. til 15. november 2020 og fortsatt skal delta på denne, trenger du ikke forta deg noe.

Ved informasjon om spesielle behov for tilrettelegging, matallergier eller annet, må du ringe eller tekste oss på 482 50 029. Sensitive personopplysninger kan ikke sendes på e-post.  Det er et begrenset antall plasser. - Du vil få beskjed om du har fått plass etter påmeldingsfristens utløp. Har du spørsmål? Kontakt ungdomskonsulenten på tlf. 482 50 029 (mellom 08:00 og 14:00 på hverdager) eller

Pris:
Egenandel på 1090 kr

Fant du det du lette etter? Gi oss din tilbakemelding

Takk for at du hjelper oss å lage en bedre tjeneste.
Skriv din tilbakemelding i skjemaet nedenfor.

Dette feltet er påkrevd
Angi en korrekt e-postadresse