Hopp til innhold

Prosjektet brukte kampanjemetoden for å informere ungdom om hva de kan gjøre for å forebygge støyskader ved bruk av Mp3-spiller.

Hæ-kampanje på t-banenMp3-spillere åpner for kontinuerlig lydeksponering, hvilket passer som hånd i hanske til ungdomskulturen og elektronikk/musikkindustrien. De senere årene er ungdom og musikkbransjen blitt smertelig klar over de potensielt skadelige effektene av høye dB-doser. Tinnitus er således i dag et kjent begrep. Mindre kjent er faren for nedsatt hørsel.

Prosjektet brukte kampanjemetoden for å informere ungdom om hva de kan gjøre for å forebygge støyskader ved bruk av Mp3-spiller.

Se HÆ-kampanjeplakatene her.

Hurtiglenke: www.hlf.no/skrunedlyden

Illustrasjonsfoto: HÆ-kampanjeplakater på T-banen i Oslo

Fant du det du lette etter? Gi oss din tilbakemelding

Takk for at du hjelper oss å lage en bedre tjeneste.
Skriv din tilbakemelding i skjemaet nedenfor.

Dette feltet er påkrevd
Angi en korrekt e-postadresse

Takk for din tilbakemelding